FANDOM

W Szponach Mrozu
[[Plik:W-szponach-mrozu-aw2-okl-g20-5-dd2014 1393853325|250px]]
Autor Richelle Mead
Twórcy okładki Emilian Gregory,

Fanelie Rosier

Kraj USA
Język Polski
Seria Akademia Wampirów
Numer 2
Gatunek Dla nastolatków, wampiry, fikcja
Rozdziały:

Liczba stron:

23 rozdziały,

328

Poprzedni tom Akademia Wampirów
Następny tom Pocałunek Cienia
W Szponach Mrozu to druga część serii Akademia Wampirów napisanej przez Richelle Mead.

Opis Edytuj

Nazywam się Rose Hathaway. Mam siedemnaście lat i szkolę się w ochronie wampirów i zabijaniu strzyg. Jestem beznadziejnie zakochana w niewłaściwym mężczyźnie, a moja najlepsza przyjaciółka wykazuje zdolności magiczne, które mogą doprowadzić ją do obłędu. Cóż, nikt nie powiedział, że szkoła średnia to bułka z masłem.

Zuchwały atak strzyg na szanowaną rodzinę morojów wstrząsnął uczniami Akademii. Nadchodzi przerwa świąteczna i by zapomnieć o tragedii, wszyscy wyruszają do luksusowego kurortu narciarskiego. Rose jednak trudno myśleć o wakacjach. Do grona nauczycieli dołączyła legendarna strażniczka… jej matka. Na domiar złego Dymitr interesuje się inną kobietą, Mason nie ukrywa, że z chęcią zamieniłby przyjaźń na coś więcej, a tajemniczy i arogancki nieznajomy wpada na dziewczynę częściej, niżby sobie życzyła.  Pośród sennych zimowych krajobrazów kryje się jednak niebezpieczeństwo. Czy Rose zdoła w porę je dostrzec? 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki