FANDOM

Tatiana Iwaszkow
[[Plik:Tatiana|250px]]
Imię i nazwisko Tatiana Marina Iwaszkow
Status Martwa
Rasa Moroj
Zawód Królowa Morojów
Strażnik Nieznani z imienia
Rodzina Nathan Iwaszkow (siostrzeniec)
Występy Akademia Wampirów
Tatiana Marina Iwaszkow - królowa morojów, pochodziła z arystokratycznego rodu Iwaszkowów. Jest także ciotką Adriana, która jako jedyna nie uważała go za porażkę. Jej tajnym kochankiem był Ambrose. Została zamordowana przez Tashę Ozerę, która wrobiła w to Rose Hathaway. Przed śmiercią napisała list do dampirki, w którym wyjawiła jej, że Lissa ma przyrodnie rodzeństwo. 

RelacjeEdytuj

Adrian IwaszkowEdytuj

Tatiana bardzo kochała swojego siostrzeńca i wierzyła w niego. Nie uważała go za porażkę jak reszta rodziny. Podarowała mu rubinowe spinki. Nie popierała jego związku z Rose i wolała by związał się z Lissą Dragomir. Chłopak bardzo źle przeżył jej śmierć. Znów zaczynał popadać w nałogi. W Serce w płomieniach jej duch nawiedza Adriana.

Rose HathawayEdytuj

Rose i Tatiana nie przepadały za sobą. Królowa nie była zwłaszcza zadowolona z powodu jej związku z Adrianem, a dampirka nie była zadowolona z tego, iż chce obniżyć wiek, w którym kończy się szkolenie. Z tego powodu została ona oskarżona o zabójstwo morojki. Przed śmiercią napisała jej w liście o przyrodnim rodzeństwie Wasylissy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki