FANDOM

Natasza Ozera
Imię i nazwisko Natasza Ozera
Status Martwa
Rasa Moroj
Wiek 28
Magia Ogień
Rodzina Lucas Ozera

(brat)
Mojra Ozera
(bratowa)
Christian Ozera
(bratanek)
Brett Ozera
Esmond Ozera
Evette Ozera
Lia Ozera
Ronald Ozera

Występ W szponach mrozu

W mocy ducha
Ostatnie poświęcenie
Serce w płomieniach (wspomniana)

Natasza "Tasza" Ozera - morojka pochodząca z królewskiego rodu. Siostra Lucasa Ozery i ciotka Christiana Ozery.  Gdy jej brat wraz z żoną dobrowolnie przemienili się w strzygi, zaopiekowała się chłopcem. Chroniła go, kiedy jego rodzice powrócili, żeby przemienić Christiana. Namawiała morojów do nauki walki swoim mocami u boku swoich strażników. Zamordowała królową morojów i wrobiła w to Rose Hathaway.

WyglądEdytuj

Tasza jest wysoka, szupła i blada jak większość morojek. Jej twarz kształtem przypomina serce, ma długie włosy o kolorze atramentu i duże oczy o bladoniebieskim odcieniu, charakterystyczne dla Ozerów. Na lewym policzku odcinały się od bladej cery purpurowe blizny, przypominające ugryzienie wampira.

HistoriaEdytuj

Natasza pochodzi z królewskiego rodu Ozerów. Miała brata, Lucasa, którzy ożenił się z Mojrą. Para miała syna, Christiana. Kilka lat później jego rodzice dobrowolnie przemienili się w strzygi, przez co ich ród stracił dobrą reputację. Tasza w zaopiekowała się bratankiem. Gdy chłopiec miał 10 lat, jego rodzice powrócili, aby zabrać go ze sobą, a gdy dorośnie przemienić. Tasza broniła go, czego pamiątką są blizny na policzku. Chwilę później przybyli strażnicy, którzy zabili strzygi. Po tym wydarzeniu, Tasza i Christian zamieszkali wśród ludzi do czasu, gdy moroj rozpoczął naukę w Akademii świętego Władimira. Tasza podjęła pracę instruktora sztuk walki.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Lucas OzeraEdytuj

Nie znamy bliżej relacji Taszy z bratem. Była zasmucona losem brata i jego żony, co może oznaczać, iż mieli dobre relacje za nim się przemienili.

Christian OzeraEdytuj

Christian jest synem brata Taszy, Lucasa. Kiedy jego rodzice wrócili jako strzygi by zabrać chłopaka ze sobą, a gdy podrośnie przemienić, morojka broniła go, aż do przybycia strażników. Po śmierci jego rodziców, Natasza zaopiekowała się nim, dbała o niego i kochała. Gdy została aresztowana, Christian odwiedział ją w więzieniu.

MiłośćEdytuj

Dymitr BielikowEdytuj

W W szponach mrozu Tasza zostaje przedstawiona jako dawna przyjaciółka Dymitra. Byli sobie bardzo bliscy, a Natasza zaczęła żywić do dampira pewne uczucia. Podczas przerwy świątecznej w Akademii święgo Władimira zaoferowała Dymitrowi posadę jej strażnika w nadziei, iż w końcu odwzajemni jej uczucia. Dampir odrzucił jej ofertę twierdząc, że jego serce należy do kogoś innego. Morojka nie pozbierała się do końca po odrzuceniu i potajemnie zaczęła nienawidzić Rose. Z zazdrości zrzuciła winę za zamordowanie królowej morojów na dziewczynę, mając nadzieję, że po skazaniu jej Dymitr zwiąże się z Taszą.

WrogowieEdytuj

Tatiana IwaszkowEdytuj

Tasza i Tatiana nie przepadały ze sobą od początku, głównie z powodu różnych poglądów politycznych. Nataszy nie spodobała się decyzja królowej o obniżeniu wieku wymaganego do ukończenia szkolenia do zostania strażnikiem. Kobieta zamordowała Tatianę w nadziei, że następny władca będzie podzielał jej zdanie w sprawach politycznych oraz, że po oskarżeniu o to Rose, Dymitr zwiąże się z nią.

Rose HathawayEdytuj

Podczas pierwszego spotkania Rose z Taszą morojka zaimponowała jej swoją osobą. Jednak wkrótce Tasza zaczęła interesować się Dymitrem, czym wzbudziła w niej zazdrość. Kiedy chłopak przyznał, że jest zakochany w kimś innym Tasza zaczęła być o nią zazdrosna oraz potajemnie jej nienawidzić. Wrobiła dziewczynę w morderstwo królowej, a gdy Dymitr pomógł dampirce udowodnić jej niewinności i odkryć, iż to morojka popełniła zbrodnię, w desperacji strzeliła do Wasylissy, którą zaś zasłoniła Rose. Po tym kobieta została aresztowana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki