FANDOM

Moroj
[[Plik:Rose and Lissa|250px]]
Status Śmiertelni
Kolor Oczu Różne,

Zależne od pochodzenia z rodu królewskiego

Kolor skóry Blada
Opiekunowie Dampiry
Zdolności Magia żywiołów i Ducha,

Wyostrzony słuch, Wyostrzony wzrok, Przyspieszone leczenie, Wykrywanie

Słabości Uczulenie na światło słoneczne,

Muszą pić krew, aby przeżyć

Wrogowie Strzygi

Moroje są dobrymi wampirami. W przeciwieństwie do strzyg, są żywi, śmiertelni i urodzeni.

Zdolności Edytuj

  • Magia żywiołów i Ducha- Moroje władają magią: powietrza, ognia, ziemi, wody oraz dawno zapomnianym Duchem. Nie da się władać wszystkimi żywiołami jednocześnie. Tylko użytkownicy Ducha władają nimi w małym stopniu. Moroje potrafią wywierać wpływ, jednak jest to zakazane, użytkownicy Ducha potrafią to robić lepiej niż moroje władający żywiołami.
  • Wyostrzony słuch- Moroje mają bardzo dobry słuch. Potrafią usłyszeć jakiś dzwięk, kilka minut przed tym, jak usłyszy go człowiek.
  • Wyostrzony wzrok- Moroje mają bardzo dobry wzrok, świetnie widzą w ciemności.
  • Przyspieszone leczenie- Moroje leczą się szybciej niż dampiry, ale wolniej niż strzygi.
  • Wykrywanie- Moroje potrafią wykryć czy ktoś jest morojem, dampirem, człowiekiem lub strzygą.

Wygląd Edytuj

Moroje są bardzo wysocy i bladzi. W ludzkim świecie byliby doskonałymi kandydatami na modeli. Mają szczupłe figury. Posiadają kły, jednak potrafią je idealnie zamaskować.

Prokreacja Edytuj

Moroje mogą mieć dzieci zarówno z morojami, jak i z dampirami. Dziecko ze związku morojki i moroja, będzie morojem, a morojki/moroja i dampira/dampirki, będzie dampirem. Moroje zazwyczaj utrzymują bliski kontakt z dampirkami, płodzą dzieci, a następnie je porzucają. Działa to także w drugą stronę. Kiedy dampir i morojka płodzą dziecko, jest ono przekazywane komuś innemu, a następnie idzie do Akademii.

Rodziny królewskie Edytuj

  • Badica
  • Conta
  • Daszkow
  • Dragomir
  • Drozdow
  • Iwaszkow
  • Lazar
  • Ozera
  • Szelski
  • Tarus
  • Voda

Więcej z Fandomu

Losowa wiki