FANDOM

Christian Ozera
[[Plik:Christian.jpg|250px]]
Imię i nazwisko Christian Ozera
Status Żywy
Rasa Moroj
Wiek 18
Magia Ogień
Strażnik Dymitr Bielikow
Rodzina Mojra Ozera (matka)
Występy Akademia wampirów
Christian Ozera - królewski moroj, jedyne dziecko Lucasa i Mojry Ozerów oraz bratanek Taszy. Kiedy był mały, jego rodzice dobrowolnie przemienili się w strzygi, po czym powrócili by przemienić syna, jednak broniła go ciotka, a po chwili na miejsce dotarli strażnicy i zabili strzygi.

Wkrótce rozpoczął naukę w Akademii świętego Władimira. Inni uczniowie obawiali się, że Christian może iść w ślady rodziców i również się przemienić. Kiedy Rose i Lissa powróciły do Akademii, szybko zakochał się w morojce, a w końcu oficjalnie zostali parą. Został porwany wraz z Rose, Masonem, Mią i Eddiem przez strzygi, kiedy pojechał z dampirzycą do Spokane by uratować przyjaciół. Pomógł w ucieczce Rose z więzienia, kiedy ta została nie słusznie oskarżona o zabójstwo królowej. Po tym jak prawda wyszła na jaw, iż to Tasha zamordowała królową, Lissa została królową, a strażnikiem Christiana stał się Dymitr Bielikow

HistoriaEdytuj

Christian jest synem Lucasa i Mojry Ozerów. Gdy był mały, jego rodzice dobrowolnie przemienili się w strzygi, a chłopcem zaopiekowała się jego ciotka, Natasza Ozera. Gdy miał dziesięć lat, jego rodzice wrócili by zabrać go ze sobą, a gdy dorośnie, przemienić. Tasza chroniła chłopca, aż do przybycia strażników, którzy zabili strzygi. Christian i Tasza żyli wśród ludzi, dopóki chłopiec nie rozpoczął nauki w Akademii świętego Władimira. Inni uczniowie unikali chłopaka w obawie, że może iść w ślady rodziców. Christian często uczestniczył w mszach, żeby udowodnić, że nie chce zostać strzygą.

WyglądEdytuj

Christian jest opisany jako wyjątkowo przystojny moroj. Jest wysoki i szczupły oraz ma bledszą cerę niż większość morojów. Ma kruczoczarne włosy i niebieskie oczy charakterystyczne dla Ozerów.

W filmie zagrał go Dominic Sherwood.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Lucas i Mojra OzerowieEdytuj

Nie wiemy jakie relacje łączyły Christiana i jego rodziców, zanim stali się strzygami. Prawdopodobnie kochali swojego syna, zwłaszcza, że byli skłonni czekać, aż chłopiec dorośnie i przemienić go by zostać rodziną na zawsze. Był wściekły kiedy Izajasz obraził jego rodziców.

Natasza OzeraEdytuj

Natasza jest ciotką Christiana. Po tym jak jego rodzice stali się strzygami, zaopiekowała się chłopcem. Gdy miał dziesięć lat, jego rodzice powrócili by zabrać go ze sobą, a gdy dorośnie przemienić go. Tasza broniła go, aż do przybycia strażników. Christian kochał ciotkę i czuł się zraniony oraz zdradzony, gdy wyszło na jaw, iż zabiła królową i wrobiła w to Rose. Mimo to, odwiedział ją w areszcie.

MiłośćEdytuj

Lissa DragomirEdytuj

Christian i Lissa.jpg
Christian i Lissa znali się jeszcze przed ucieczką dziewczyny z Akademii, jednak nie rozmawiali ze sobą. Po powrocie Lissa odkryła, że Christian spędza dużo czasu na strychu kaplicy, na którym ona przed ucieczką. Zaczęli dzielić ze sobą to miejsce i zaprzyjaźnili się. W pewnym momencie zakochali się w sobie, jednak Rose skłamała, że Lissa spędza z nim czas z litości. Dopóki Rose nie wyznała prawdy, morojka spotykała się z Aaronem. Później Christian odnalazł dziewczynę płaczącą na dachu kaplicy i pocałował. Kiedy została porwana przez Daszkowa, Christian w tajemnicy wyruszył na misję ratunkową. Omal nie zginął przez para-psy, lecz Lissa uleczyła go magią ducha. Po powrocie oficjalnie zostali parą.

PrzyjacieleEdytuj

Rose HathawayEdytuj

Rose i Christian nie przepadali za sobą od początku. Skłamała, że Lissa spędza z nim czas z litości. W końcu przyznała, że skłamała oraz powiedziała, że on i Lissa są sobie przeznaczeni. Rose poprosiła go o pomoc ratowaniu Eddiego, Mii i Masona, gdyż nie chciała narażać przyjaciółki. Chłopak użył mocy i pojechał z nią do Spokane. Podczas ćwiczeń polowych, Rose miała za zadanie chronić Christiana. Kiedy zobaczyła ducha Masona, przez co nie udało jej się ochronić chłopaka, Christian jako jedyny wierzył, że nie zrobiła tego celowo. Gdy podczas ataku strzyg na szkołę, Rose pobiegła do kaplicy by ratować chłopaka. Kiedy została niesłusznie oskarżona o morderstwo pomógł jej w ucieczce z więzienia.

Dymitr BielikowEdytuj

Christian ma wielki szacunek do Dymitra. Po aresztowaniu Taszy zaprzyjaźnili się, a kiedy Lissa została koronowana, Dymitr stał się jego strażnikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki